Opgelost door Corendon: Schade door vertraging meer dan 50 uur.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 427934
Gebruiker
LeukeLimoen#91
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Door de zandstormen op de Canarische Eilanden is mijn vlucht meer dan 50 uur vertraagd. Het is voor mij onduidelijk hoe deze schade bij Corendon kan worden ingediend en daarom gebruik ik dit platform.

Door de vertraging heb ik een groot gedeelte van de vakantie gemist en heb ik extra kosten moeten maken (o.a. 2x naar vliegveld gereden, huurauto buiten reguliere openingstijden opgehaald).

Het betreft vlucht CXI9035 van zaterdag 22/2 van FMO naar LPA. Verzoek om een vergoeding van de geleden schade.

De oplossing

Graag een formele bevestiging mailen in welke mate de schade wordt vergoed. Indien niet vergoed, de formele reden waarom het niet wordt vergoed.

1 reactie

  1. Auteur
    Corendon
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag meneer/mevrouw Waninge.

    Ontzettend vervelend dat uw reis wegens een buitengewone omstandigheid anders is verlopen. Er was in deze sprake van overmacht, vanwege een uitzonderlijk natuurverschijnsel. Dit zorgde ervoor dat vliegen langdurig onveilig werd bevonden en luchthavens gedwongen waren om te sluiten.

    U heeft uw bericht op deze website gericht aan 'Corendon'. Uw klacht betreft een vlucht van luchtvaartmaatschappij Corendon Airlines Europe. Aldaar heeft u ook uw vliegticket aangeschaft. Dat is zodoende uw directe aanspreekpunt in deze, voor wat betreft uw claim. Aangezien de luchtvaartmaatschappij geen vertegenwoordiging op Klachtenkompas heeft, kunt u niet via deze website om een vergoeding van de schade vragen. U zult zelf contact moeten opnemen. De contactgegevens staan vermeld op de volgende website;

    https://www.corendonairlines.com/nl/service-center

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben bericht.

    Met vriendelijke groet,

    Corendon Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
LeukeLimoen#91
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Corendon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen