Klacht Corendon: Schandalige afwikkeling na aankoop!

F. Resoort

Corendon heeft mijn vakantie geheel verpest!
Had alles geregeld en schriftelijke toestemming om mijn scootmobiel mee te nemen naar Antalya (Turkije).
Heb tot in het vliegtuig nog bevestiging gekregen dat mijn scootmobiel de andere dag bezorgd zou worden in het hotel.
De scootmobiel is nooit aangekomen en heb daardoor 15 dagen op mijn hotelkamer gezeten en kon geen kant uit.
Dat was mijn eerste vakantie na een aantal zeer zware operaties waarvan ik nog moest herstellen en niet kon lopen.
Heeft 14 maanden geduurd voor ik mijn ticket vergoed kreeg.
Schandalig behandeld door Corendon, zeer binnenkort mijn hele verhaal hier wat Corendon mij heeft aangedaan!
Voor mij NOOIT meer Corendon en vertel iedereen dat zij beter een andere vliegmaatschappij kunnen nemen, gelukkig luisteren de meesten mijn verhaal aan en boycotten Corendon op mijn verzoek. Oude opgekalefaterde vliegtuigen, afdankertjes van KLM die overgespoten worden.
Hoe Corendon's ware aard en service is kom je pas achter wanneer je ze nodig hebt. Heb door de jaren zo'n 300 keer gevlogen, Corendon was mijn slechtste ervaring ooit!
Mij hebben ze zelfs voor leugenaar uitgemaakt toen ik mijn verhaal vertelde, niet wetende dat ik het telefoonnummer van mijn getuige had, de stewardess die mij als enige hielp.
Betaal desnoods iets meer. Mocht er iets misgaan tijdens je vakantie, je komt in diepe ellende en krijgt spijt als haren op je hoofd dat je voor Corendon hebt gekozen!
Alle waar naar z'n geld!

Alsnog een tegemoetkoming voor de geleden schade van alle extra kosten die ik heb moeten maken, taxi's, bezorgen van maaltijden aan het hotel, 15 dagen binnen op mijn kamer zitten en tegen een blinde muur aankijken, geen sociale contacten, niets! Wilde zo snel mogelijk terug naar nl maar ook dat ging volgens Corendon niet, ik moest mijn tijd uitzitten! Nachten slecht geslapen en nog steeds als ik eraan terugdenk. Telkens als ik eraan denk zou ik het liefst naar het hoofdkantoor gaan om de verantwoordelijke de waarheid te vertellen over hoe schofterig ik behandeld ben.

F. Resoort
    Zoals verwacht krijg ik ook hier geen reactie van Corendon.
    Ben ondertussen al vier keer naar Antalya geweest, zonder problemen kon mijn scootmobiel gewoon in het bagageruim, geen probleem!
    Ach ja, zo leer je een bedrijf pas echt kennen!
    Dan nog te bedenken dat ik twee keer een volle dag heb opgeofferd om aan een Tv-reclame van Corendon mee te werken.
    Zijn allemaal opgenomen in het Rixos-hotel Belek, een uur rijden bij ons huis vandaan. Wel aardig om een keer mee te maken, voor één keer.
    De twee acteurs, Cor en Don waren bijzonder aardig.
    Erg verbaasd was ik toen ik één van de Tv-reclames voorbij zag komen,
    het hotel kwam in een reclamespot voorbij voor Spanje!
    Jaja, de wereld zit anders in elkaar dan je denkt maar dat wisten we al.
    Niks is wat het lijkt, net als Corendon zelf, dat lijkt helemáál nergens op!

PS. Opgeven doe ik niet, blijf net zo lang doorgaan tot het opgelost is zoals ik dat wil. Tot die tijd ga ik mijn verhaal, dat nog uitgebreider wordt,
    en mijn ervaring met Corendon zoveel mogelijk in het openbaar plaatsen waar maar mogelijk is.

F. Resoort
Opgelost? Heeft meer dan een jaar geduurd en uiteindelijk met hulp een advocaat gekregen wat Corendon mij beloofd had. Ben zelfs voor leugenaar uitgemaakt terwijl ik alle bewijsmateriaal had. Corendon heeft het minimum teruggestort op mijn rekening zonder ook maar één excuus dat door hun schuld mijn hele vakantie verpest was. Het ging erover dat mijn scootmobiel mee zou vliegen en had daar speciaal toestemming voor gekregen, maar deze is nooit aangekomen omdat hij zgn. niet in het vliegtuig paste. Heb daardoor mijn hele vakantie in een hotelkamertje doorgebracht met uitzicht op een blinde muur! Schandalig dat Corendon mij, terwijl ik niet verder dan 10 meter kan lopen, letterlijk heeft laten rotten (sorry voor mijn taalgebruik). De dag erna vernam ik dat mijn scootmobiel helemaal niet zou komen dus heb direct aangegeven dat ik zonder scootmobiel geen kant uit kon en zo snel mogelijk terug wilde vliegen, ook dat kon niet! Heb mijn tijd daar uit moeten zitten tot einde vakantie!

Ook een klacht indienen over Corendon?