Klacht Corendon: Slechte service , en geen reactie op ingestuurde klachten na 6 weken wachten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 314133
Gebruiker
E. van Amstel
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Via Corendon zelf een klacht in gediend online , met aangetekende brief een klacht bij hun neer gelegd. Beide is niet op gereageerd binnen de 6 weken wacht termijn.

De klacht gaat verder over de belabberde service op het vliegveld, het slechte eten in het hotel hobbs in Sicilië Italië, verscheidende keren van kamer moeten wisselen

En ga zo nog maar even door.

Gewenste oplossing

Reactie op mijn klachten brief binnen een zeer korte termijn ( 1 week)

Compensatie van de gemaakte kosten , en compensatie van de verpeste vakantie door het slechte eten en verschrikkelijke kamers.
Geboden oplossing
Het is niks anders dan sorry voor de geleden ongemakken en verder worden we afgescheept met een korting van 100€ op een volgende reis. Ik verwacht een goede oplossing van Corendon en die ook eerlijk is tegenover het geleden leed. Want voor een sorry krijg ik geen nieuwe vakantie Dus de klacht is nog niet opgelost.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Corendon
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van Amstel,

    Graag willen wij u melden dat onze afhandeling inderdaad iets is uitgelopen.

    Wij verwachten u deze week van een antwoord te kunnen voorzien.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben bericht,

    Met vriendelijke groet,
    Corendon Webcare.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Corendon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen