Klacht Corendon: Slechte service , en geen reactie op ingestuurde klachten na 6 weken wachten
Details
Klacht
Via Corendon zelf een klacht in gediend online , met aangetekende brief een klacht bij hun neer gelegd. Beide is niet op gereageerd binnen de 6 weken wacht termijn.De klacht gaat verder over de belabberde service op het vliegveld, het slechte eten in het hotel hobbs in Sicilië Italië, verscheidende keren van kamer moeten wisselen
En ga zo nog maar even door.
Gewenste oplossing
Reactie op mijn klachten brief binnen een zeer korte termijn ( 1 week)Compensatie van de gemaakte kosten , en compensatie van de verpeste vakantie door het slechte eten en verschrikkelijke kamers.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.