Opgelost door Corendon: smerig hotel, slecht eten, lekage toilletten, dagelijks riool stank enz

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 85728
Gebruiker
marianne
Datum
4 reacties

Details

De klacht

heb mijn klacht al ingediend bij corendon maar ben het niet eens met de oplossing
ze willen een tegoedkoming geven van 49,50 euro terwijl de hele vakantie verpest is
formuleren. heb nog nooit zo`n smerig hotel gezien
Tot onze spijt heeft het hotel ten tijde van uw verblijf niet de kwaliteit en de service kunnen bieden die u en wij voor ogen hadden. Wij willen u hiervoor onze welgemeende excuses aanbieden en hebben het hotel aangegeven de kwaliteit te moten verbeteren. Het is met een aantal kleine verbeteringen en punten van aandacht in een mooie accommodatie om te zetten.
Daar wij de gehele situatie betreuren, willen wij u 25% van de accommodatiekosten vergoeden, te weten € 49,50 (€ 798,- (basisreissom) – 2 x € 6300,- (vlucht) = € 198,- (accommodatie

De oplossing

we hadden liever een flinke korting op een volgende reis gezien

4 reacties

  1. Auteur
    Corendon
    Datum
    Geachte mevrouw IJzendoorn,
    Van onze clientenservice hebben wij vernomen dat u reeds een reactie naar hun heeft gestuurd. Binnen enkele dagen zal u hier een antwoord op krijgen.
    Uw wens voor een korting hebben wij eveneens doorgegeven.
    Met vriendelijke groet,
    Corendon Webcare
  2. Auteur
    marianne
    Datum
    vriendelijk bedankt voor het reageren , ik zal wachten op antwoord
    mvg Marianne
  3. Auteur
    marianne
    Datum
    ik zou binnen een paar dagen bericht krijgen maar helaas nog niets gehoord
  4. Auteur
    marianne
    Datum
    corendon blijft bij hun standpunt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
marianne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Corendon?