Klacht Corendon: te weinig geld terug, 185,92, voorschot 1283,08, enkel doormidden en revalideert nu.

Antje29-07

Ik heb mijn reis moeten annuleren, i.v.m. mijn medische achtergrond, nu krijg ik een bedrag van 185,92 terug, terwijl ik een voorschot had betaald van 1283,08 eu. ik vind het vreemd dat ik maar zo kleine percentage terug krijgt ik weet inmiddels dat je 35% van de totale reis moet betalen, maar hoe medisch moet het zijn, in mijn geval kan ik heel slecht lopen na een enkel die doormidden was, de wreef en vinger was gebroken, momenteel ben ik nog steeds aan het revalideren. en durf de vakantie niet aan te gaan. Mijn dochter ligt ook in scheiding, dus 1 pers minder die de koffers kan sjouwen plus 2 kleine kinderen.(heb rechtsbijstand ingeschakeld die kan ook niets betekenen voor mij, erg krom dit).

dat ik iets meer terug krijgt, liefs het hele bedrag, omdat ik volgens mij wel een goede medische reden heb, tevens oofak een brief van de fysio gestuurd naar Corendon.
Met vriendelijke groeten Anja Bes

Antje29-07
    Corendon laat niets meer van hun horen, op 9 maart zit ik 6 weken voor de vakantie die ik moet betalen (2000,00) ik ben al sinds januari hiermee bezig, ik heb besloten om de algehele reis te annuleren, nu vroegen ze of het alleen voor mij was, ik zei nee voor iedereen, het lijkt wel of ze het rekken tot 9 maart.
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Antje29-07
    Corendon heb wel nu 186,00 eu.terug gestort maar verder geen reactie meer, ik snap er niks van de rechtbijstand kan niets betekenen, waarom heb ik die dan, ook heb ik een medische brief, maar niemand wilt mij helpen ook SGR is benaderd die zeg ook ik kan er niets mee, ze nemen de moeite geen eens.
    Antje29-07
    Corendon laat niets meer van zich horen.

Ook een klacht indienen over Corendon?