Klacht Corendon: te weinig geld terug, 185,92, voorschot 1283,08, enkel doormidden en revalideert nu.

Klachtnummer
# 585094
Gebruiker
Antje29-07
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik heb mijn reis moeten annuleren, i.v.m. mijn medische achtergrond, nu krijg ik een bedrag van 185,92 terug, terwijl ik een voorschot had betaald van 1283,08 eu. ik vind het vreemd dat ik maar zo kleine percentage terug krijgt ik weet inmiddels dat je 35% van de totale reis moet betalen, maar hoe medisch moet het zijn, in mijn geval kan ik heel slecht lopen na een enkel die doormidden was, de wreef en vinger was gebroken, momenteel ben ik nog steeds aan het revalideren. en durf de vakantie niet aan te gaan. Mijn dochter ligt ook in scheiding, dus 1 pers minder die de koffers kan sjouwen plus 2 kleine kinderen.(heb rechtsbijstand ingeschakeld die kan ook niets betekenen voor mij, erg krom dit).

Gewenste oplossing

dat ik iets meer terug krijgt, liefs het hele bedrag, omdat ik volgens mij wel een goede medische reden heb, tevens oofak een brief van de fysio gestuurd naar Corendon.
Met vriendelijke groeten Anja Bes

4 reacties

  1. Auteur
    Antje29-07
    Datum
    Corendon laat niets meer van hun horen, op 9 maart zit ik 6 weken voor de vakantie die ik moet betalen (2000,00) ik ben al sinds januari hiermee bezig, ik heb besloten om de algehele reis te annuleren, nu vroegen ze of het alleen voor mij was, ik zei nee voor iedereen, het lijkt wel of ze het rekken tot 9 maart.
  2. Auteur
    Antje29-07
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Antje29-07
    Datum
    Corendon heb wel nu 186,00 eu.terug gestort maar verder geen reactie meer, ik snap er niks van de rechtbijstand kan niets betekenen, waarom heb ik die dan, ook heb ik een medische brief, maar niemand wilt mij helpen ook SGR is benaderd die zeg ook ik kan er niets mee, ze nemen de moeite geen eens.
  4. Auteur
    Antje29-07
    Datum
    Corendon laat niets meer van zich horen.

Ook een klacht indienen over Corendon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen