Opgelost door Corendon: Teleurgesteld

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 386335
Gebruiker
Skippy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nog niet eens op vakantie en nu al een probleem. Op 18 september a.s zullen we landen om 16.00uurvop Schiphol. Mooie tijd, onze zoon zou ons brengen en weer ophalen. Gisteren 25 augustus papieren ontvangen van onze vakantie van 8t/m18 september. Bij de terug vlucht staat ineens 23.59u blijkt dat dit 04.30u moet zijn, dus de terug vlucht is nu 19 september.
Gebeld over een compensatie of we de kamer dan tot onze beschikking kunnen houden. Het eten valt ook af ook dit is voor eigen kosten we hebben nu al kosten gemaakt voor parkeerplaats. Al met al toch een duurde vakantie dan gepland.
Eerste x bij Corendon geboekt maar ook de laatste x. Ik zal geen reclame maken voor Corendon

De oplossing

Dat we in ieder geval de 18de een kamer hebben.

1 reactie

  1. Auteur
    Corendon
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    In uw andere bericht las ik dat het is opgelost.
    Mocht u nog vragen hebben, zijn wij ook bereikbaar via Facebook of zie de contactpagina op onze website.

    Mvg,
    Corendon Webcare-team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Skippy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zijn erg tevreden met de oplossing van Corendon
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Corendon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen