Opgelost door Corendon: Teleurgesteld
Details
De klacht
Nog niet eens op vakantie en nu al een probleem. Op 18 september a.s zullen we landen om 16.00uurvop Schiphol. Mooie tijd, onze zoon zou ons brengen en weer ophalen. Gisteren 25 augustus papieren ontvangen van onze vakantie van 8t/m18 september. Bij de terug vlucht staat ineens 23.59u blijkt dat dit 04.30u moet zijn, dus de terug vlucht is nu 19 september.Gebeld over een compensatie of we de kamer dan tot onze beschikking kunnen houden. Het eten valt ook af ook dit is voor eigen kosten we hebben nu al kosten gemaakt voor parkeerplaats. Al met al toch een duurde vakantie dan gepland.
Eerste x bij Corendon geboekt maar ook de laatste x. Ik zal geen reclame maken voor Corendon
De oplossing
Dat we in ieder geval de 18de een kamer hebben.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.