Klacht Corendon: terugvlucht geannuleerd en nu 3 dagen langer weg met extra kosten!

Klachtnummer
# 385541
Gebruiker
schande
Datum
1 reactie

Details

De klacht

wijziging vliegveld, wijziging vliegtijd 3 x, totale wijzigingsdatum terugvlucht (3 dagen later met extra kosten)

De oplossing

compensatie appartement € 88,00 en geld stoelreservering terugvlucht retour € 12,00. daarnaast kosten dierenopvang verhoogd door langer weg te blijven.
en geeft ons ter plekke compensatie bv gratis diner/excursie Cefalu Sicilië

1 reactie

  1. Auteur
    Corendon
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Van Son,

    Bedankt voor de genomen moeite om ons een bericht te sturen. We willen u vragen om contact op te nemen met ons Contact Center hierover. Dit kan telefonisch via: +31 237510606. Dan kunt u uw klacht met ons bespreken.

    Met vriendelijke groet,
    Corendon Webcare Team.

Ook een klacht indienen over Corendon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen