Klacht Corendon: trage terugbetaling voucher 2020

Klachtnummer
# 521561
Gebruiker
Heugem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

uitbetaling van voucher duurt veel te lang, Ik heb om terugbetaling gevraagd op 09-11-2020. Dit was 7 mnd na de uitgifte van de voucher, Door omstandigheden willen wij ons geld terug zoals ons beloofd is en niet nog langer wachten!!!

De oplossing

Ik wil graag dat ik mijn voucher uitbetaald krijg (uitgifte voucher 01-05-2020) ik wacht nu lang genoeg op mijn eigen geld ook ik kan het goed besteden in deze coronatijd. Mijn geduld raakt langzaam op. Wettelijk heb ik daar recht op (zie de uitspraak consumentenbond als ook het ACM is hiervan op de hoogte)

1 reactie

  1. Auteur
    Heugem
    Datum
    Wat zou t toch fijn zijn als croonden mijn voucher van vorig jaar mei eens zou uitbetalen i.p.v. ins aan t lijntje te houden terwijl ze wettelijk verplicht zijn om uit te betalen

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Corendon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen