Klacht Corendon: vakantie naar turkije met corendon Schimmel in de kamers vies eten

25-08-2013 wij daar aan gekomen in turkije, om 10:15 bij het hotel ,
ons werd vertelt dat wij konden gaan ontbijten in het zaaltje, een stukje komkommer en water meloen, dat is voor mij geen ontbijt.
en wij mochten pas na 14:00 de kamer in , dus ik heb direct contact op genomen met de reisleiding ter plaatsen, en die vertelde mij dat ik dan maar ergens anders moest gaan ontbijten en hing boos de telefoon op deze persoon was zeer arrogant, eindelijk 14:00 wij mogen onze kamer in moest ik 5 trappen lopen en aangezien ik pas ben geopereerd aan een voorste kruisband reconstructie is dat onmogelijk maar goed we gaan het proberen, wij komen aan in de kamer en het ruikt daar naar dode hond , wij checken de kamer na tot we bij de douche kwamen die zat overvol met schimmel walgelijk ik naar de receptie en probeer het uit te leggen, en vertel ons helaas als je bij betaald krijg je een andere kamer. helaas kom ik nog wat ruimte te kort voor mij kort voor mijn klacht

wij hebben zelf al gemaild naar corendon zonder resultaat .

wij wensen een gepaste oplossing , dus een deel van het betaalde geld terug want dit was totaal geen fijne vakantie

Corendon
    Geachjte heer Van Schijndel,Wij verzoeken u de klacht schriftelijk bij ons in te dienen, zoals dfat in de ANVR Reisvoorwaarden vermeld staat, zodat wij de klacht verder af kunnen handelen. wel willen wij berichten dat men op de dag van aankomst pas tussen 14:00 en 16:00 in de kamer in kan checken. Dit staat los van een eventuele vlucht en als er bij aankomst dan iets te eten wordt aangeboden, is dat een extra service. Een hotel is niet verplicht een maaltijd te serveren, voordat een klant is ingecheckt. De eerste maaltijd is in een dergelijke situatie het diner (als er halfpension, volpension of all inclusive is geboekt). het Corendon Webcare Team
    Raa
    Dat is onzin , want ik heb betaald er voor en ik heb 9 weken geleden die klacht al gestuurd zonder resultaat kom is met een oplossing ? Jullie innen veel geld maar onderdemaatse kwalitijd
    Corendon
    Uw klacht is inderdaad ontvangen en u zult daar een inhoudelijke reactie op krijgen.Met vriendelijke groet,
    Corendon Webcare Team
    Raa
    ja dat hij is ontvangen dat is onder tussen wel duidelijk maar of jullie er iets mee doen is een heel groot vraag teken , als ik bel of via hier het wil oplossen geven jullie niet thuis

Ook een klacht indienen over Corendon?