Klacht Corendon: vertraging van 13 uur

Aan
Corendon j]
Sinaporestraat 82
1175 RA Lijnden
Betreft: Klacht over vertraging van vlucht
[Almere 2 juni 2013]
Geachte heer, mevrouw,
Op 31 vloog ik met CAI 021 bestemming Turkye antalya van uw maatschappij. De vlucht had 13 uur vertraging.
[Als u meer dan 3 uur later aan kwam op uw eindbestemming:]
Het Hof van Justitie heeft beslist dat ook reizigers die door de vertraging meer dan drie uur later aankomen op hun eindbestemming, recht hebben op een compensatiebedrag. De hoogte van dit compensatiebedrag staat in de Europese Verordening. Voor mijn vertraagde vlucht is de hoogte van deze vergoeding vastgesteld op [bedrag waar u volgens de Europese Verordening recht op hebt].
Ik verzoek u binnen twee weken te reageren op mijn brief en de bedragen op mijn rekeningnummer te storten.m.vodde
Mocht u mijn klacht niet naar tevredenheid oplossen, dan zal ik mijn klacht voorleggen aan het meldpunt lucht

Corendon
    Geachte mevrouw Vodde,Zoals aangegeven in de ANVR reisvoorwaarden kunnen eventuele klachten uiterlijk binnen 1 maand na terugkomst van de reis schriftelijk, bij het boekingskantoor of de reisorganisator, kenbaar worden gemaakt.
    Indien u van mening bent recht te hebben op een vergoeding op grond van de EU verordening dient u een eventuele claim, zoals aangegeven in de verordening, rechtstreeks in te dienen bij de luchtvaartmaatschappij. Corendon Vliegvakanties te Lijnden is een Nederlandse touroperator en geen luchtvaartmaatschappij.
    De luchtvaartmaatschappij Corendon Airlines is gevestigd in Antalya Turkije en bereikbaar via mailadres: customer@corendon-airlines.com of per post:Turistic Hava Tasimacilik S.A.
    Güzeloluk Mah. 1879 Sk No:148
    07200 ANTALYA / TURKEYWij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Corendon Webcare Team
    Corendon
    Geachte mervouw Vodde, het klopt dat er een afhandeltermijn is. De airline zal een en ander uit moeten zoeken alvorens met een reactie te kunnen komen.Corendon Webcare Team

Ook een klacht indienen over Corendon?