Klacht Corendon: Vertraging wegens technische storing van het vliegtuig

Klachtnummer
# 31088
Gebruiker
Kelly
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We kwamen net in het vliegtuig te zitten en toen kreeg het vliegtuig al snel een kortsluiting en werd er omgeroepen dat de motor in brand stond! We hebben pas 3 uur later een ander vliegtuig tot beschikking gekregen waardoor we erg laat aankwamen bij het hotel en daardoor niks meer konden eten of drinken.. Zou er graag een schade vergoeding voor terug krijgen maar daar doet corendon dan weer moeilijk om. Heb ook veel klachten van meerdere mensen gehoord hierover.

De oplossing

Ik zou voor het ongemak wat heeft plaats gevonden graag een schadevergoeding ontvangen, zowel voor mijn vriend als voor mij

1 reactie

  1. Auteur
    Corendon
    Datum
    geachte heer, mevrouw Molderink, graag ontvangen wij uw klacht conform de ANVR Reisvoorwaarden, zodat wij de klacht in behandeling kunnen nemen. Met vriendelijke groet,
    Corendon Webcare

Ook een klacht indienen over Corendon?