Klacht Corendon: VERTRAGINGEN VAN 13 UUR HEENREIS EN 17 UUR TERUGREIS

Klachtnummer
# 23840
Gebruiker
Jurist
Datum
15 reacties

Details

De klacht

5 januari 2013 aankomst 01.00 a.m. aankomst Schiphol, vertrek vlucht 03.00 maar werden meteen verteld dat de vlucht vertraagd zou zijn tot 07.30. Vlak voor die tijd werden we verteld dat de vlucht vertraagd was tot 16.00!!
Terugreis, 26 januari vlucht 10.00 a.m. vertraagd naar 01.00 op de 27ste. Uiteindelijk pas om 03.00 vertrokken. Schandalige is dat Corendon een excuus brief (pas op 20-3-2013) stuurt met smoesjes en geen verantwoordelijkheid neemt. Bovendien is de constructie holding in Nederland mijns inziens discutabel. Hebben nu Rechtsbijstandsverzekering en www.vluchtvertraagd.nl ingeschakeld.

De oplossing

Corendon moet zijn verantwoordelijkheid nemen en compensatie volgens Europese richtlijnen uitkeren.

15 reacties

  1. Auteur
    Corendon
    Datum
    Geachte heer, mevrouw, U kunt uw bezwaar gemotiveerd bij de airline neerleggen, zodat de juridische afdeling zich opnieuw daarover kunnen buigen. Met vriendelijke groet,
    Corendon Webcare
  2. Auteur
    Jurist
    Datum
    Dan had ik graag het e-mailadres (via klachtenkompas indien gewenst) van deze juridische afdeling zodat ik alles door kan sturen. Onverlet, tot er een overeenstemming is bereikt blijft deze zaak nog steeds in handen van vluchtvertraagd.nl en onze Rechtsbijstandsverzekering. Deze reactie zal ik wel doorsturen.
  3. Auteur
    Corendon
    Datum
    u kunt dit naar customercare@corendon.nl sturen. Met vriendelijke groet,
    Corendon Webcare
  4. Auteur
    Jurist
    Datum
    Zojuist heb ik mijn klacht ingediend bij het door u verstrekte e-mail adres.
    Met vriendelijke groet,
    Jurist
  5. Auteur
    Corendon
    Datum
    Dit alles zal in behandeling worden genomen.
    Met vriendlijke groet,
    Corendon Webcare
  6. Auteur
    Jurist
    Datum
    Dank voor uw antwoord en wachten op een naar wij hopen, de positieve uitslag af.
  7. Auteur
    Corendon
    Datum
    Graag gedaan.Corendon Webcare
  8. Auteur
    Jurist
    Datum
    Gezien het feit dat ik 1 week en 6 dagen heb om te reageren en we op vakantie gaan, (nee deze keer vooralsnog niet met Corendon daar we eerst uitsluitsel willen in deze zaak!) even een reactie.
    Reden, reageer ik niet wordt dit als afgehandeld gezien op KlachtenKompas, terwijl ik nog steeds blijf hopen op een goede afloop!!
  9. Auteur
    Corendon
    Datum
    Wij gaan uit van een goede afloop.
  10. Auteur
    Jurist
    Datum
    Dat zou perfect zijn indien de klacht gehonoreerd zou worden!
    Enerzijds twijfelen we nog steeds maar blijven hopen dat Corendon nu toch zijn verantwoordelijkheid zal nemen!
  11. Auteur
    Jurist
    Datum
    Vlucht vertraagd heeft tevens voor mij deze klacht in behandeling genomen. De tijdslijn van 6 weken is inmiddels verstreken en staan we voor de volgende keuze, zie onder.
    " Heeft Corendon Airlines geen reactie gegeven dan gaan we een klacht indienen bij de Inspectie." Inhoudelijk is de keuze aan u, of concreet toekennen of we geven deze zaak in handen van de inspectie. Uw directeur noch andere afdelingen reageren niet, echter het moge duidelijk zijn dat we tot het uiterst gaan.
  12. Auteur
    Corendon
    Datum
    De klacht is in behandeling bij de Corendon Dutch Airlines, ons zusterbedrijf. Zij zullen u na onderzoek een reactie doen toekomen. Corendon Webcare
  13. Auteur
    Jurist
    Datum
    NEEN, U HEEFT DE WETTELIJKE TERMIJN VAN 6 WEKEN RUIM OVERSCHREDEN.
    Verzoek aan rechtsbijstandsverzekering.
    Rechtsbijstands verzekering relatienummer 1075076CLAIM CORENDON I.V.M. VERTRAGING 13 UUR HEENREIS EN 17 UUR TERUGREIS.Geachte mevrouw, heer,
    Hierbij verzoek ik u het volgende in behandeling te nemen daar Corendon tot op heden allerlei vertragende technieken heeft toegepast en weigert over te gaan tot vergoedingen van de rechtmatige claimen et c.
  14. Auteur
    Corendon
    Datum
    ..
  15. Auteur
    Jurist
    Datum
    Uw reactie is dit teken " wat wilt u daarmee zeggen?? Een grapje of zo???

Ook een klacht indienen over Corendon?