Klacht Corendon: vertrektijden 3 uur en 40 minuten vervroegd!!

lwdsxx

Wij hebben een vakantie geboekt bij Corendon mede door de gunstige vertrektijden vanuit Nederland. Niet stressen in de file 's morgens/'s nachts voor vertrek maar gewoon om 11.50 vanaf Schiphol. Tot onze grote verbazing is de de vlucht omgezet "zonder enige waarschuwing/opmerking/uitleg van Corendon naar 07.10 !!!
Echt balen en zeker een reden om volgende keer voor een andere maatschappij te kiezen.

Gewoon om 11.50 vertekken vanaf Schiphol, zoals we geboekt hebben!

Corendon
    Geachte mevrouw De Waal,
    Hoewel de tijden van de vlucht tot aan het moment dat de tickets zijn uitgegeven nog kunnen wijzigen, raden wij u aan contact op te nemen met ons servicecenter, misschien is er nog een en ander te organiseren.
    Corendon Webcare
    lwdsxx
    Dat is makkelijk gezegd. Corendon heeft zonder iets te melden de tijden veranderd en nu moet ik het servicecenter contacten.... lijkt wel de omgedraaide wereld!
    Het vreemde is bij het nakijken van vlucht gegevens blijkt dat Corendon helemaal geen vluchten heeft om 11.50. Wij voelen ons bedonderd hierdoor.
    Kunt u het oplossen, heel graag .... eerlijk gezegd denk ik dat t een kat in de zak truc van Corendon is
    Corendon
    Geachte mevrouw De Waal,
    Corendon Vliegvakanties werkt samen met gerenommeerde chartermaatschappijen. In tegenstelling tot een lijndienstvlucht kan de dienstregeling van een chartervlucht wijzigen. De mogelijkheid om toestellen volgens beschikbaarheid en vereiste capaciteit in te zetten, betekent een lagere vluchtprijs en voor u dus een ruimer vakantiebudget. De vluchttijden en routes van chartermaatschappijen worden, zoals tevens op uw boekingsbevestiging wordt aangegeven, altijd vermeld onder voorbehoud en zijn onderhevig aan wijzigingen. Zelfs na ontvangst van de vliegtuigtickets of de reisdocumenten. Dit is één van de basiskenmerken van chartervluchten. Bij deze willen wij u wederom aanraden contact op te nemen met het servicecenter, zij hebben een compleet beeld van eventuele andere vluchten/mogelijkheden.Met vriendelijke groet,
    Corendon Webcare
    lwdsxx
    Corendon kan net zo goed niet antwoorden. Omdat het een chartervlucht is zijn ze van mening zo om te kunnen gaan met klanten. 1e is er (blijkt nu) helemaal geen vlucht mogelijk om 11.50 terwijl deze wel verkocht wordt door corendon. 2e ben ik van mening (en gelukkig vele klanten waar dit heeft plaatsgevonden dat het wel zo netjes is de klant te informeren over deze wijziging. vervoer naar de luchthaven lijkt nu onmogelijk of enkel via dure taxi.
    Wil corendon zelf ook zo behandeld als klant?

Ook een klacht indienen over Corendon?