Klacht Corendon: Vervolgklacht - onduidelijke informatie over annuleeringsvoorwarden
Details
Klacht
Vervolgklacht voor https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/corendon/klachten/vervolg-klacht---misleiding-qua-annulering/details?complaintId=3a3c8c8c-2ee9-474a-8381-922cc7affd9f&token=eyJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ1c2VySWQiOiIwMDMxNzI4NzgzIiwic3ViIjoicnAifQ.iUPzQFpFli8WTIRcRej2u3uc7PbAiA1pISy5ZFbFCAEWe krijgen al weer te horen dat "We kunnen helaas niet tegemoetkomen in een vergoeding." maar nog steeds zonder een goede duidelijke uitleg. Geen link of screenshots die duidelijk aangeven waar wij het hadden kunnen zien dat we 2 dagen hadden kunnen annuleren zonder kosten. We hebben ook nog steeds geen antwoord van de Legal afdeling op onze mail van begin juli.
Gewenste oplossing
Een link of screenshots die duidelijk aangeven waar wij het hadden kunnen zien dat we 2 dagen hadden kunnen annuleren zonder kosten - of vergoeding voor ons ongemaak.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.