Klacht Corendon: Vervolgklacht - onduidelijke informatie over annuleeringsvoorwarden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 682315
Gebruiker
nz#231
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Vervolgklacht voor https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/corendon/klachten/vervolg-klacht---misleiding-qua-annulering/details?complaintId=3a3c8c8c-2ee9-474a-8381-922cc7affd9f&token=eyJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ1c2VySWQiOiIwMDMxNzI4NzgzIiwic3ViIjoicnAifQ.iUPzQFpFli8WTIRcRej2u3uc7PbAiA1pISy5ZFbFCAE

We krijgen al weer te horen dat "We kunnen helaas niet tegemoetkomen in een vergoeding." maar nog steeds zonder een goede duidelijke uitleg. Geen link of screenshots die duidelijk aangeven waar wij het hadden kunnen zien dat we 2 dagen hadden kunnen annuleren zonder kosten. We hebben ook nog steeds geen antwoord van de Legal afdeling op onze mail van begin juli.

Gewenste oplossing

Een link of screenshots die duidelijk aangeven waar wij het hadden kunnen zien dat we 2 dagen hadden kunnen annuleren zonder kosten - of vergoeding voor ons ongemaak.
Geboden oplossing
Verder geen uitleg over de informatie van een medewerker dat er 48 uur zijn om te annuleren zonder kosten als de tijden aangepast worden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

6 reacties

  1. Auteur
    nz#231
    Datum
    Helaas verder geen reactie…
  2. Auteur
    nz#231
    Datum
    En we wachten nog steeds op uitleg en compensatie.
  3. Auteur
    nz#231
    Datum
    We wachten nog steeds op een antwoord... Ik zou het heel fijn vinden als er eindelijk duidelijke uitleg komt
  4. Auteur
    nz#231
    Datum
    Helaas verder geen update
  5. Auteur
    nz#231
    Datum
    Ik vind het langzaam wel iets vervelend dat niemand een reactie of uitleg geeft. Geen goede service.
  6. Auteur
    Corendon
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Corendon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen