Klacht Corendon: vervroegd vertrek (9 uur) op laatste vakantiedag (gemiste dag)

Eliene

op dinsdag 16-07-2013 o m 19.00 uur kregen wij te horen dat onze terugvlucht op 17-07-2013 vervroegd is van 21.15 naar 12.30 bijna 9 uur eerder dus. we hadden speciaal voor deze "duurdere" reis gekozen ivm de gunstige heen en terugvluchten. echter door deze wijziging missen we onze laatste vakantie dag. deze klacht is nog niet aan Corendon doorgeven maar dat ga ik ook doen.

compensatie voor gemiste vakantiedag(en) en vakantie plezier. de reis heeft ruim 1013 euro pp gekost. door deze vervroegde vlucht missen we dus een volledige dag all inclusive eten en drinken + zonnen etc. en de laatste avond op tijd naar bed om 's ochtends te kunnen reizen.

Corendon is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Eliene
    Klacht ook gemeld bij Corendon via email > hiervoor ontvangstbevestiging ontvangen zie hieronder
    Geachte heer, mevrouw,
    Uw e-mail is in goede orde ontvangen en zal in behandeling worden genomen.
    Indien uw mail betrekking heeft op een klacht over uw reis, ontvangt u binnen 4 tot 6 weken een reactie van ons.
    Andere vragen en opmerkingen zullen binnen 5 werkdagen beantwoord worden of naar de juiste afdeling doorgestuurd worden.
    Met vriendelijke groeten,
    Corendon Vliegvakanties
    Clientenser

Ook een klacht indienen over Corendon?