Klacht Corendon: Vliegtijd wijziging

sad Niet opgelost
sanne899

Goedendag,

Wij hebben enkele maanden een reis geboekt bij Corendon, uiteraard onder voorbehoud van wijziging in vliegtijden. Uiteraard besef ik mij dat deze niet vastliggen, maar de vliegtijd van de heenreis is veranderd van 07.00 's ochtends naar 18.35 's avonds, waardoor we pas rond 02.00 in het hotel zullen aankomen met onze zoon van 1 en dus de volledige eerste dag missen. Ik snap dat vliegtijden niet vast liggen, maar een verschil van bijna 12 uur in vertrektijd vind ik wel absurd.

Wellicht dat er een mogelijkheid is om toch een vroege vlucht te hebben van Amsterdam naar Antalya op zondag 20 oktober.

Corendon
    Beste meneer/mevrouw Knol,

Dank u wel voor uw bericht. We begrijpen dat het vervelend is als u te maken heeft met zo'n grote verandering in de vliegtijden. Excuses daarvoor. Het reserveringsnummer dat u heeft meegestuurd, lijkt niet te kloppen. Helaas kunnen we hierdoor niet nakijken wat de mogelijkheden zijn. Wilt u telefonisch contact met ons opnemen via: 023 7510606 of via Facebook/Twitter?

Corendon Webcare Team.

sanne899
Zojuist telefonisch contact gehad met de webcare. Er zijn helaas geen andere mogelijkheden of compensatie, dus ik ben niets opgeschoten.

Ook een klacht indienen over ?