Klacht Corendon: Vluchttijd met 7 uur verlaat

Johan

In juli een vlucht geboekt via Corendon vanaf Kreta (Heraklion) naar Amsterdam (voor 9 oktober). Bewust voor deze vlucht gekozen omdat die om 12:35h zou vertrekken en we dus eind van de middag in Amsterdam zouden landen. Op basis van deze informatie ook andere boekingen gemaakt (trein / huurauto). Natuurlijk staat in de kleine lettertjes dat het definitieve tijdschema kan wijzigen, daar zijn kleine lettertjes voor, om juridisch alle kanten op te kunnen. Maar waarom staan er vluchttijden bij als ze toch wel gaan wijzigen? Nu vliegen we pas om 19:35h met als gevolg dat we de laatste trein vanaf Amsterdam misschien niet eens halen en onze afspraak van die avond kunnen annuleren.
Op het moment dat je dan contact opneemt met Corendon wordt je door een onvriendelijke dame verwezen naar het klachtenformulier op de website. Onvindbaar!! Eerst een account aanmaken en dan zou een icoontje te vinden zijn onder de gemaakte boeking. Nou, het is wel zo verstopt dat je snel zal afhaken om een klacht in te dienen.
Erg triest dat een organisatie op deze wijze met klanten omgaat. Sterk voor verbetering vatbaar. Ik boek in ieder geval in geen enkel geval meer via Corendon.

Financiële vergoeding van de helft van ticket (was totaal voor 2 personen € 258), waarmee we een taxi vanaf Amsterdam naar huis kunnen betalen en een extra dag voor de huurauto kunnen betalen die we nu dus 7 uur later moeten inleveren.

Corendon
    Beste meneer/mevrouw Jol,

Allereerst bedankt voor de genomen moeite om uw klacht aan ons kenbaar te maken. We vinden het zeer spijtig om te vernemen dat u zoveel hinder ondervindt aan het wijzigen van de vliegtijden.Hierbij willen we onze excuses aanbieden dat u niet vriendelijk te woord bent gestaan hierover. Dat is uiteraard niet waarvoor wij staan.

Zoals u zelf al aangeeft, kunnen onze vliegtijden altijd wijzigen. De vliegtijden wijzigen niet standaard. De vliegtijden die staan aangegeven op het moment van boeken, zijn daadwerkelijk de vliegtijden waarop wij willen gaan vliegen. Echter, omdat wij chartervluchten uitvoeren, bestaat er de mogelijkheid dat dit op een later moment nog wijzigt. Omdat we dit van tevoren vermelden, staat hier geen vergoeding tegenover. Vanaf 2 weken voor vertrek zijn de vliegtijden definitief.

Een klacht indienen is niet mogelijk vooraf aan de reis. Achteraf aan de reis kan er een klacht worden ingediend via Mijn Corendon.

Corendon Webcare Team.

Ook een klacht indienen over ?