Klacht Corendon: Vluchttijden van prettig naar nachtmerrie bij dure vakantie - annuleren 40%
Details
Klacht
Wij gaan met met 4 volwassenen en 2 babys op vakantie. Peperdure vakantie geboekt (9000 euro voor een week) met fijne vluchttijden voor onze kinderen (overdag, aankomst ruim voor slaaptijd kinderen zowel heen als terug. Dit was een vereiste voor ons).Na verstrijken van enige bedenktijd waarin we gratis kunnen annuleren ontvangen we de vluchttijden: beiden volledige nachtvluchten met aankomsten midden in de nacht of 's ochtends. 2x een slapeloze nacht in een week dus met kinderen.
Alternatieve vluchten zijn er niet, is er slechts 1 per dag (waarom wordt er dan gepromote met deze fijne vluchttijden?!!?!?!?)
Annuleren kost ons 40%, maar echt zin in deze vakantie hebben wel ook niet meer. Grote vraagtekens bij het bestaansrecht van Corendon want wij zijn allen op voorhand al aardig zuur hiervan. We betalen de absolute hoofdprijs en krijgen allesbehalve comfort.
Voor ons in elk geval de laatste keer dat we bij Corendon iets boeken en ik raad eenieder aan ook echt een alternatief te zoeken.
Gewenste oplossing
Een fijne vluchttijd waarvoor we betaald hebben! Desnoods in een andere week, of een andere bestemming.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.