Klacht Corendon: Weigerachtige houding van corendon inzake geld retour

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 467689
Gebruiker
ConsumentChris#954
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een paKket reis geboekt bij corendon op 25-6-2020 vertrek op 1-7-2020 op 30 juni krijg ik bericht dat de reis niet door gaat ivm niet open zijn hotel. Is alternatief hotel aan geboden maar door mij niet geaccepteerd ivm hoogte, ben 66 jaar. En zeer slecht ter been. Heb een aantal mails gestuurd waarin ik vraag mijn geld teug te storten, ben niet zo bemiddeld dat ik geld te veel heb AOW er met een klein pensioentje, maat tot op vandaag wordt dat doodleuk geweigerd ik vind dit schandalig heb ook mijn kosten van levensonderhoud

De oplossing

Zo snel als mogelijk mijn geld terug storten daar ik zelf in de problemen kom met mijn vaste lasten

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ConsumentChris#954
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helemaal geen oplossing. Ik vind dit een hele slechte zaak,en zal in de toekomst nooit meer zaken doen met Corendon en ik hoop velen met mij
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Corendon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen