Klacht Corendon: Wij zijn boos

Juupke1986

op 24-10 zijn wij met corendon naar het hotel vikingen infinity afgereisd. Onder valse voorwenselen van Corendon. Op jullie site stond vermeld, dat er een zwembad was buiten en bij slecht weer konden we gebruik maken van het zwembad binnen. Helaas geeft corendon op site niet aan dat in het hele zomer seizoen het binnenbad gesloten is en dat per 01-10 het buitenbad niet meer voorzien is van verwarming deze word namelijk uitgezet. Ook geeft corendon niet aan dat het hotel de laatste dag van onze vakantie ook zou sluiten waardoor we dus meer dan de helft van de vakantie niet hebben kunnen genieten van onze gewenste drankjes omdat de voorraad op was en niet meer werd aangevuld. Dan WIFI er zou wifi in hotel aanwezig zijn, alleen meld corendon weer niet dat wij €50,- per apparaat moeten betalen dus €50 euro per persoon. Wij hebben dus helemaal niet kunnen zwemmen omdat het veelste koud was en binnenbad niet open was we hebben 100 euro neer moeten leggen voor wifi.

Een degelijke vergoeding voor het missen van zwemplezier en dranken. En terug betaling van de wifi van €100. Er werden mensen van conrendon overgeboekt naar ons hotel omdat hun hotel volgeboekt was en die kregen gratis wifi. Dit vinden wij absoluute niet terecht. Wij zullen op deze manier geen 2e keer voor corendon kiezen en ook geen vrienden en familie dit niet aanraden. Als jullie valse voorwenselen klanten lokken. Misschien moesten we maar eens contact opnemen met een advocaat. Wij wilde op een relax vakantie vanwegen gezondheidsproblemen. relaxen en lekker zwemmen zat er dus ook niet in. Bah

Corendon
    Geachte heer Van den Hurck,Van onze cliëntenservice hebben wij begrepen dat u inmiddels dit bij hen heeft neergelegd. Binnen ca. 6 weken zal u hierover een antwoord van kunnen verwachten.Met vriendelijke groet,
    Corendon Webcare

Ook een klacht indienen over Corendon?