Klacht Corendon: zeer zeer slecht hotel

Klachtnummer
# 79419
Gebruiker
in
Datum
1 reactie

Details

De klacht

voor 1 ste keer geboekt bij corendon , is onze ervaring zeer slecht.
aan gekomen hotel, is de kamer zo vies en vol met schimmel, gelijk terug naar balie en vertelt dat we deze niet willen. kregen 2 andere kamers te zien, toen de minst erge genomen. hierna gaan eten , het restaurant erg smoezelig, wederom hier iets van gezegd.
werd verteld dat er net nieuw management hiermee bezig waren.
we snappen niet dat de recensies over dit hotel gemiddeld een 8,3 had gekregen.
andere Nederlanders tijdens deze vakantie zijn er ook ingetrapt, zo noem ik dit.
zelf ook nog 3 dagen diarree gehad, dus voor mij is dit de 1 ste maar tevens de laatste keer , als alle hotels van jullie zo zjjn , ook de laatste x.
het gebied was mooi dat is alles wat ik kan zeggen over deze vakantie

De oplossing

het was een last minuut, maar voor €500,- nog te veel.

e.v.t. een compensatie zou wel wenselijk zijn,

hoe meer je zeurde , dan hoorde we later , kregen andere personen een ander hotel aan geboden. hotel solto.

1 reactie

  1. Auteur
    Corendon
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Meijde,
    Wij adviseren u uw klacht bij onze cliëntenservice neer te leggen zodat een en ander uitgezocht kan worden en u van een onderbouwd antwoord en eventuele vergoeding kan worden voorzien.
    U kunt u klacht mailen naar: clientenservice@corendon.nl
    Met vriendelijke groet,
    Corendon Webcare

Ook een klacht indienen over Corendon?