Opgelost door Corendon: Zijn een dag extra kwijt

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 383805
Gebruiker
Rv
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vlucht zou op 8-9-2019 om 3:00 vertrekken naar Antalya nu wordt dat pas om 20:30 vlucht cai020.
Komen we pas de volgende dag om 2:10 aan op Antalya en pas rond 5:30 in het hotel in Alanya. Zijn gewoon een dag kwijt. De terug reis precies anders om zouden om 14:30 weg gaan wordt nu 8:00 dus om 2:00 weg uit het hotel en weer een dag verdwenen schandalig.

Gewenste oplossing

Korting op de reis of gratis omboeken
Geboden oplossing
Gedeeltelijk als de het vluchtschema zou blijft is het ok, dus afwachten maar dan. Er is nog 1 week te gaan dus nog even afwachten of ze het ook waarmaken.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Corendon
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Velthuizen,

    Wij zien in ons systeem dat de vluchttijden inmiddels wederom zijn gewijzigd naar een voor u gunstiger tijdstip.

    Wij sluiten daarom deze klacht.

    Vriendelijke groet,
    Corendon Webcare Team

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Corendon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen