Klacht Coronalab.eu: Omdat je niet levert wat je zegt, wil ik mn geld terug

Labuitslag

Ze Adverteren met een antistoffen test, waaraan je kan zien of je een besmetting hebt doorgemaakt.

Pas na de uitslag zeggen ze erbij dat het dan óók van een vaccinatie kan zijn. Ze maken dus geen onderscheid, ik voel me bedot. Ze kunnen erbij zetten dat dit alleen kan als je niet gevaccineerd ben. Ik moet nu alsnog naar een ander bedrijf hiervoor, dus ik wil mijn geld terug van Coronalab.eu

Geld terugstorten

Coronalab.eu
    Beste,

U heeft ook al mailcontact met ons gehad. Zoals aangegeven op onze website (https://coronalab.eu/serologische-test/) en uitgelegd in ons mailcontact, test de antistoffentest op antistoffen die u aanmaakt na een vaccinatie of een besmetting. Het is niet mogelijk om onderscheid te maken tussen een doorgemaakte besmetting, of een vaccinatie.

Dit wordt dus al aangegeven vóórdat u de test doet.

Dit staat ook op dezelfde pagina in de disclaimer aangegeven: "Disclaimer: Deze test blijft een momentopname van uw antistoffen op moment van testen. De test kan geen onderscheid maken tussen antistoffen aangemaakt door een besmetting of door een vaccinatie."

Zoals per mail ook aangegeven kunnen wij derhalve ook niet tot restitutie overgaan.

Ook een klacht indienen over Coronalab.eu?