Klacht Corpus Experience: 'Corpus experience' helemaal niet rolstoelvriendelijk

Loes123

Corpus experience in Oegstgeest pretendeert rolstoelvriendelijk te zijn mits afmeting stoel. Wij eerst gebeld. Geen probleem zei medewerkster. Nou om binnen te komen moet je eerst al door n draaideur. Toen we aan de beurt waren werd onze vriendin in rolstoel naar n liftje achter de coulissen gereden. Niemand mocht mee. Dan begint het. Gas erop! Je moet Speedy Gonzales heten wil je alles goed mee kunnen maken. Zowel rolstoelgebruiker als duwer hebben delen van de 'reis' niet kunnen volgen want eer je bij n nieuwe locatie bent en liftjes in en uit moet zien te komen was de film al begonnen. Tijdens t manoeuvreren ging t licht soms helemaal uit. Eindpunt, klein restaurantje waar je amper met rolstoel doorheen kunt. Daar moesten we naar de liften zoeken. Geen medewerkers te vinden! Kortom, ja je kunt er bij Corpus idd met rolstoel in, zelfs op de rug van n paard! Vraag niet hoe. Zij pretenderen rolstoelvriendelijk te zijn maar dit is niet waar. Ondertussen moeten deze invaliden evenveel betalen. Corpus reactie op mijn klacht: 'Uw bericht zal ik doorsturen naar de desbetreffende afdeling. Vertrouwende u hiermee geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet,Petra Vloemans'. Niks geen excuses. Vervolgens blijft het stil. Weer n mail die kant op. Antwoord: 'Ik zie in een interne communicatie dat uw mail op de dag van ontvangst intern teruggekoppeld is en in deze mail lees ik dat mijn collega uw mail op dat moment ook heeft beantwooird. Blijkbaar is deze mail in ongerede geraakt. Ik zal mijn collega vragen de eerder toegestuurde beantwoording morgen – wanneer zij weer werkt – opnieuw aan u toe te sturen. Mvg Laurens Geurtz'. Vervolgens blijft het weer stil. Geen namen. Geen afdeling. De rolstoel ONvriendelijkheid van deze firma is al jaren bekend schijnt. Maar ze doen r niets aan en blijven zo gewoon geld vangen van mindervaliden. Klachten boeit ze weinig. Schandalig.

Een excuus en begrip. En compensatie voor het entre geld voor twee personen. En misschien ook voor de parkeerkosten van de belachelijk hoge som van 7 euro voor anderhalf uurtje parkeren. En: ga de boel rolstoelvriendelijk maken. Of zeg dat het NIET goed te doen is in een rolstoel! Ben gewoon eerlijk!

Ook een klacht indienen over Corpus Experience?