Klacht Corpus Experience: kan niet tijd zelf afspreken moet eerst betalen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 382210
Gebruiker
zone3
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geen eerlijke keuze afspraak tijd .
Als je online je kaarten besteld en betaald !!!Dan pas krijg je een tijd door waneer je naar kan binnen lopen .
Dan heb je geen keuze meer van of je wel wild op die tijd of niet die hun aangeven .
Dat is geen manier hoe je met je klanten omgaat .
Ik heb kaarten besteld voor kleinzoon 6 , en kan pas om 4 uur terecht
Als dat jullie manier van werken is is dat schandalig
Laat gewoon van te voren zien voor je betalen moet wat de tijden zijn
Dan kan klant kiezen ja of nee nu heb je geen keuze meer , Nergens zo n praktijk meegemaakt wat als jullie zeggen om 6 uur pas naar binnen gaat nergens over dien een klacht in bij deze

De oplossing

gewoon openheid van zaken geven

1 reactie

  1. Auteur
    Corpus Experience
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Bij het aanschaffen van tickets via de website van CORPUS 'reis door de mens' kan direct bij betaling ook het tijdslot worden geselecteerd. Entreebewijzen voor CORPUS worden ook (met korting) verkocht door wederverkopers. Deze entreebewijzen dienen nog verzilverd te worden via de website. Hoewel tickets van wederverkopers in sommige gevallen 'op dag' geboekt worden is het nooit een probleem om - bij beperkte beschikbaarheid van tijdsloten door drukte - een andere dag te selecteren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
zone3
Datum
Uiteindelijke oplossing
corpus geeft geen eerlijk antwoord
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Corpus Experience?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen