Klacht Corpus Experience: kan niet tijd zelf afspreken moet eerst betalen
Details
De klacht
Geen eerlijke keuze afspraak tijd .Als je online je kaarten besteld en betaald !!!Dan pas krijg je een tijd door waneer je naar kan binnen lopen .
Dan heb je geen keuze meer van of je wel wild op die tijd of niet die hun aangeven .
Dat is geen manier hoe je met je klanten omgaat .
Ik heb kaarten besteld voor kleinzoon 6 , en kan pas om 4 uur terecht
Als dat jullie manier van werken is is dat schandalig
Laat gewoon van te voren zien voor je betalen moet wat de tijden zijn
Dan kan klant kiezen ja of nee nu heb je geen keuze meer , Nergens zo n praktijk meegemaakt wat als jullie zeggen om 6 uur pas naar binnen gaat nergens over dien een klacht in bij deze
De oplossing
gewoon openheid van zaken gevenUiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.