Opgelost door Correct: Lange duur reparatie notebook computer

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 62588
Gebruiker
Peter
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Viao notebook met garantie ingeleverd voor reparatie op 17-04-2014.
16-05-2014 gebeld over de stand van zaken, melding: even geduld er staan onderdelen in bestelling. 03-06-2014 gebeld er staat nog een onderdeel in bestelling.

De oplossing

raparatie en notebook terug op korte termijn.

2 reacties

  1. Auteur
    Correct
    Datum
    Geachte heer Middendorp,Wij hebben uw Sony Viao ingestuurd en helaas heeft het bedrijf wat voor Sony de reparaties uitvoert eerst een foutief onderdeel ontvangen en op dit moment de juiste onderdelen nog steeds niet op voorraad, zo hebben zij ons 6 juni jl. gemeld. Excuses dat wij hier bij u geen melding van hebben gemaakt.
    Wij zullen vanmiddag opnieuw informeren naar de status en u dan via de mail berichten of telefonisch berichten.
    Met vriendelijke groeten,Mevrouw Sandra Herselman
  2. Auteur
    Peter
    Datum
    Zeer tevreden over de afhandeling. Mocht een vervangende notebook uitzoeken en weer met de volledige garantie, Uiterst correct behandeld!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Peter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Correct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen