Opgelost door Correct: samsungHT-C7200/XEN2.1BLURAY 400 wat Prijs445,00

boris

CD ,doet het niet . Radio wel en ook de DVD doet het wel.
Nu moet ik hem opsturen dat alleen kost al 29.95 euro verzendkosten
Er word gezegd door jullie je kunt beter een nieuwe kopen voor dat geld..
Als ik iets komt kopen dan weet je het leuk te verkopen.
Maar als je met een klacht komt ,en ook dat die gemaakt word ,dan zijn we ineens een weggooi maatschappij.
Al is het nog zo oud ,jullie moeten daar veel meer voor open staan SERVICE heet dat ????
die is ver te zoeken .Dus nu vraag ik heel vriendelijk laten we dit goed oplossen ,ik wil dit mooie Bluray nog niet weggooien .maar gewoon weer laten spelen
Met Vriendelijke Groet Betsie Reijchard

Dat het opgelost word . gewoon laten maken en geen euro`s rekeningen brengen
Dat is SERVICE

Correct
    Geachte mevrouw Reijchard,
    Excuses voor de opmerking die kennelijk door één van onze medewerkers is gemaakt. Soms is het zo dat het niet lonend te laten repareren en is het voordeliger een nieuwe te kopen, maar op voorhand dit zeggen is niet juist. Daar heeft u zeker gelijk in.
    Uw blu-ray-speler is echter van februari 2011 en de garantie-periode is verlopen. Dat betekent dat er kosten aan zijn indien het apparaat gerepareerd moet worden. De kosten zullen wel in verhouding tot de te verwachten levensduur moeten zijn en zo niet dan krijgt u een voorstel van ons m.b.t. eventueel een nieuw apparaat met verrekening van het oude. Als u het apparaat bij ons aflevert in de winkel dan zullen wij het testen en eventueel zo spoedig mogelijk een prijsopgave doen.
    de heer Paul van Dongen
    boris
    Ik vind super hoe goed er gereageerd word ,maar ik woon in delft en heb geen auto.Maar ik voel heel veel voor een andere te nemen maar deze is wel erg apart om te zien.en het merk vind ik ook prima ,dus van mij mag u het zo oplossen. de prijs was toen 445euro,ik heb de rekening nog.
    Met vriendelijk Groet Betsie Reijchard
    Correct
    De heer Paul van Dongen neemt vandaag telefonisch contact met u op om het e.e.a. verder af te stemmen.
    Met vriendelijke groeten,mevrouw Ria van Heusden
    secretariaat
    boris
    Dit is echt geweldig morgen komt Correct de Blue Ray speler ophalen. en hem te repareren en zo niet is er nog een andere optie.
    Ik ben hier alvast ontzettend blij mee. dus niet gelijk alles weg gooien Ook met de mensen mee denken zo zou het altijd wel moeten gaan .
    Met de vriendelijke groet ,
    Betsie reijchard

boris

Ook een klacht indienen over Correct?