Klacht Correct: Slechte service, onaardig personeel

Soheil

Amerikaanse koelkast gekocht
Te laat geleverd, niet gelijk geïnstalleerd en midden van een klein woning achtergelaten om eerst volgende dag terug te komen voor de installatie.
Niet meer geweest en het is nu al 10 dagen dat wij in zon situatie zitten.
Ik vraag om hem op te halen en deal ongedaan te maken, moet ik de Amerikaanse koelkast zelf bij hen brengen zeggen ze.
Belachelijk hoe ze de klanten afhandelen.

Koelkast geïnstalleerd zien
Weten waarom ze steeds afspraken maken die niet nakomen
Excuses aanbieden door hun

Correct
    Beste,
    Het spijt ons dat de situatie zo loopt als deze nu loopt. Wij hebben in de loop van vorige week al gevraagd om uw contactgegevens toen u een klacht bij TrustPilot plaatste. Dezelfde oproep hebben wij gedaan op uw klacht via Google-review. Gistermiddag reageerde u per mail en wij hebben u toen direct getracht telefonisch te spreken, echter u was kennelijk niet in staat de oproep te beantwoorden.
    Bij de koop hebben wij afgesproken dat de koelkast tot de eerste voordeur wordt geleverd. Deze afspraak zijn wij nagekomen. De daarvoor ingehuurde vervoerder heeft alsnog de koelkast bij u binnen gebracht en kennelijk op persoonlijke titel met u afgesproken het op een later tijdstip ook te komen om het e.e.a. te installeren. Van deze afspraak zijn wij niet op de hoogte en staan wij ook buiten.
    Nadat wij u gisteren niet konden bereiken hebben wij u gisteren gemaild dat de koop ongedaan kan worden, maar dat de retourkosten voor uw rekening zouden zijn of u kunt de koelkast zelf terug brengen. Wij horen graag welke wijze u de retour wilt organiseren.
    Soheil
    Beste,
    Wij hebben nooit gevraagd naar de installatie, dat hebben wij van de bezorgers gehoord dat het door jullie moest worden gedaan en wij dachten dat het te maken zou hebben met de garantie.
    Wij kunnen zeker zorgen voordat, er is sprake van een stekker die in stopcontact moet en verder niets.
    Wij hebben hem net uitgepakt en er zitten maar 2 deukjes aan de voor en rechterzijde.
    Correct
    Beste,
    Wij bellen zo om e.e.a. door nemen aangezien wij andere informatie hebben van de vervoerder.

Ook een klacht indienen over Correct?