Klacht Correct: Tv zomaar kapot

Richardzemer

Ik heb 28 december een tv gekocht merk Telefunken. Gisteren 11 januari 2020 hoorde ik een luide tik dit had ik wel vaker gehoord maar niet zo luid als nu. Daar op volgde een kleuren regen in mijn scherm en het beeld is gebarsten. Naar correct Rotterdam geweest en die zeggen glas hard dat kan niet dat heeft u zelf gedaan. Hoedan? Wat kan ik hier aan doen. Ze laten het nu onderzoeken maar ik zie niets aan de buiten kant zit binnen in. Ben bang dat ze vol houden dat het mijn schuld is.

Zou graag een goeie service willen van correct of Telefunken en dat ik niets heb gedaan. Het blijkt dus dat er ook wel eens een fabricage fout gemaakt zou kunnen zijn. Plaat er te strak in. Zal de stukjes die ik heb gevonden op internet er bij doen. Ook de foto's heb ik gemaakt .

Correct
    Beste heer Winkelaar,
    N.a.v. van uw bericht via de mail hebben wij u gisteren laten weten er mee bezig te zijn en willen graag een afspraak met u maken om de televisie bij u op te halen. Wij bellen u zo voor het maken van een afspraak.
    Correct
    Beste heer Winkelaar,
    Richardzemer
    As zaterdag afspraak ben er blij mee. Maar baal nog steeds als een stekker van de service. En dat ik niet eerste instantie geloofd werd. Ik wacht het wel af. Bedankt voor de medewerking alvast.

Richardzemer
Sowieso schending van mijn privacy ze noemen mijn naam open en bloot op het internet. Tv van 14 dagen oud nog steeds kapot ze zouden zaterdag een expert sturen maar door het maken van mijn eigen foto's hebben ze dat niet eens gedaan. Ik vind het een bar slechte service .ik word gewoon als leugenaar uitgemaakt. Want ik blijk dus volgens hun mijn tv zelf kapot te hebben gemaakt. Je mag dus niet tv kijken dat is niet goed voor het scherm. Belachelijke service bij correct. Heb daar al die jaren voor wel duizenden euro's gekocht. Maar geef nu liever 100 euro meer uit om ergens anders te kopen. Met recht een tering winkel. Zo dat moest ik ff kwijt. Er zijn mensen die moeten hier maand voor werken en jaren voor sparen. En gewoon jammer bedankt. Voor een tv van 14 dagen oud.

Ook een klacht indienen over Correct?