Klacht Cortinafietsen: onveilige product

# 192201
Karem

voor mijn werk als een krantenbezorger van 05:00 tot 07:00 in de ochtend( ruim 280 kranten en 35 tijdschriften,ik weeg 59 )ik kocht een transport fiets bij KAYABIKE-fietssen en scooters Cortina 's dealer
KAYA BIKE
Marinus bolkplein 18
3067 AK ROTTERDAM
0104205324
Volgens tips van eigenaar is de Cortina U4 dames transportfiets ( terugtraprem ) is de geschikte fiets & op de vereiste specificaties van dit werk met name achter&Voordragers,goede stabiliteit op standaard en stelmogelijkheden,conform zodel ,goede remmen maar Niet geinformeerd over afremmen als nadeel hebt dat je enkel het achterwiel afremt waarbij je dus bij een noodstop kunt slippen vooral als het nat weer met beladen fiets . batterijen t van het voorlichting kan leeg worden tijdens het werken in ieder moment .03/14 ben ik aangereden door automobilist-- ,ik fietse met fiets beladen met kranten ,regende weer,donker.ik had kunnen dit zware ongeluk voorkomen met een juiste middel .

mijn eigen aansprakelijkheid(25%) van een ongeluk meedelen (wederpartij 75% schuldig ) schuld van Cortina En dealer KAYABIKEmoet erkend worden op basis van onveilige product of ongeschiktheid van product met het bedoeling van de aankoop , onjuiste middel voor het vak . uncompleet informaties gegeven over de product .

Wij vinden dat Cortinafietsen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!