Klacht Coslino.nl: Black mask niet ontvangen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 279752
Gebruiker
Moniquexoxo
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 25 september een black mask besteld en betaald. Dit zou na 2 weken geleverd worden omdat het vertraging had opgelopen kreeg ik via de mail te horen. Het product kwam maar niet. Meerdere mails gestuurd. Maar geen reactie. Product heb ik nog steeds niet ontvangen.

De oplossing

Product of geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    Coslino.nl
    Datum
    Goedendag, bedankt voor de email. Wij komen er even later op terug om een passende oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, Team Coslino
  2. Auteur
    Moniquexoxo
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Moniquexoxo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze zouden erop terug komen maar dat hebben ze niet gedaan helaas.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Coslino.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen