Opgelost door Cosmagiq.com: 23 maart bestelling nog niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 437853
Gebruiker
HogePlataan#79
Datum
2 reacties

Details

De klacht

23 maart een bestelling geplaatst en betaald, heb me bestelling nog steeds niet ontvangen, duurt me te lang,graag oplossing, geld terug of me bestelling graag binnen paar dagen. Of zo snel mogelijk.

De oplossing

Ik hoop hiermee oplossing:
Geld terug storten of produkten als nog binnen bepaalde tijd sturen.

2 reacties

  1. Auteur
    Cosmagiq
    Datum
    Beste De Peinder,

    Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent. Wij hebben voor u de order geannuleerd en u kunt binnen enkele dagen uw credit verwachten. Wij hopen dat u hiermee akkoord gaat en dat deze geboden oplossing goed is voor u.

    Wij willen u onze excuses aanbieden.

    Met vriendelijke groet,

    Elysa
    COSMAGIQ
  2. Auteur
    Cosmagiq
    Datum
    Beste C. De Peinder,

    Ja dat is goed. Houdt ons gerust op de hoogte!

    Wij staan voor u klaar.

    Met vriendelijke groet,

    Elysa
    COSMAGIQ

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HogePlataan#79
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben het bedrag terug gestort op me rekening.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Cosmagiq.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen