Opgelost door Cosmagiq.com: 23 maart bestelling nog niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 437853
Gebruiker
HogePlataan#79
Datum
4 reacties

Details

Klacht

23 maart een bestelling geplaatst en betaald, heb me bestelling nog steeds niet ontvangen, duurt me te lang,graag oplossing, geld terug of me bestelling graag binnen paar dagen. Of zo snel mogelijk.

Gewenste oplossing

Ik hoop hiermee oplossing:
Geld terug storten of produkten als nog binnen bepaalde tijd sturen.
Geboden oplossing
Ze hebben het bedrag terug gestort op me rekening.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cosmagiq.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Cosmagiq
    Datum
    Beste De Peinder,

    Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent. Wij hebben voor u de order geannuleerd en u kunt binnen enkele dagen uw credit verwachten. Wij hopen dat u hiermee akkoord gaat en dat deze geboden oplossing goed is voor u.

    Wij willen u onze excuses aanbieden.

    Met vriendelijke groet,

    Elysa
    COSMAGIQ
  2. Auteur
    HogePlataan#79
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Cosmagiq
    Datum
    Beste C. De Peinder,

    Ja dat is goed. Houdt ons gerust op de hoogte!

    Wij staan voor u klaar.

    Met vriendelijke groet,

    Elysa
    COSMAGIQ
  4. Auteur
    HogePlataan#79
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Cosmagiq.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen