Opgelost door Cosmagiq.com: Bestelling niet ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 460448
Gebruiker
Paulapinto
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 23 juni mascara besteld en nog steeds niets ontvangen. Slechte bereikbaarheid
De leveringsdstum wordt steeds net een dag verschoven. Meerdere keren gemeld maar weinig respons

Gewenste oplossing

Ik wil koop annuleren. Betaling zou vis klarna gebeuren dus dat graag ook rechtzetten
Geboden oplossing
Mascara uiteindelijk ontvangen. Etiket kon door DHL niet verwerkt worden
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cosmagiq.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Cosmagiq.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen