Opgelost door Cosmagiq.com: Bestelling niet ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 460448
Gebruiker
Paulapinto
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 23 juni mascara besteld en nog steeds niets ontvangen. Slechte bereikbaarheid
De leveringsdstum wordt steeds net een dag verschoven. Meerdere keren gemeld maar weinig respons

De oplossing

Ik wil koop annuleren. Betaling zou vis klarna gebeuren dus dat graag ook rechtzetten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Cosmagiq.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Paulapinto
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mascara uiteindelijk ontvangen. Etiket kon door DHL niet verwerkt worden
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Cosmagiq.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen