Klacht Cosmagiq.com: Het bestelde niet ontvangen, en krijg geen contact met het bedrijf

Paddestoel#1

Op maandag 18 mei 2 TLM foundation besteld. 1e bericht: uw bestelling. 2e bericht: betaling ontvangen . 3e bericht: bevestiging van je bestelling, in dat bericht staat dat ik het artikel kan overmaken, maar ik heb het op 18 mei meteen al betaald. Nu komt het er op neer dat ik mijn geld kwijt ben en niets ontvangen heb.. Het bedrag was € 31,92. Ik heb diverse malen gebeld maar er neemt niemand op, en de mail die ik heb gestuurd wordt niet beantwoord.. zo raak je het vertrouwen in on-line kopen wel kwijt. Dit is me nu al 3 keer overkomen, dus ik ben er klaar mee. Ik hoop dat jullie iets voor mij kunnen betekenen. BVB Hartelijk dank.

Geld terug of mijn artikelen die ik besteld heb.

Paddestoel#1
    Ik heb nog steeds niets gehoord van Cosmagiq, krijg geen enkele reactie en de telefoon wordt weggedrukt.
    Cosmagiq
    Beste J.Coolen,

Wij hebben u gisteren middag een e-mail verzonden.

Zouden wij u vriendelijk mogen verzoeken, indien u deze niet heeft ontvangen, dat aan ons te willen laten weten?

Wij willen graag tot een gepaste oplossing komen voor u.

Elysa
    COSMAGIQ

Ook een klacht indienen over Cosmagiq.com?