Wij vinden dat Cosmagiq.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Cosmagiq.com: Het bestelde niet ontvangen, en krijg geen contact met het bedrijf
Details
Klacht
Op maandag 18 mei 2 TLM foundation besteld. 1e bericht: uw bestelling. 2e bericht: betaling ontvangen . 3e bericht: bevestiging van je bestelling, in dat bericht staat dat ik het artikel kan overmaken, maar ik heb het op 18 mei meteen al betaald. Nu komt het er op neer dat ik mijn geld kwijt ben en niets ontvangen heb.. Het bedrag was € 31,92. Ik heb diverse malen gebeld maar er neemt niemand op, en de mail die ik heb gestuurd wordt niet beantwoord.. zo raak je het vertrouwen in on-line kopen wel kwijt. Dit is me nu al 3 keer overkomen, dus ik ben er klaar mee. Ik hoop dat jullie iets voor mij kunnen betekenen. BVB Hartelijk dank.Gewenste oplossing
Geld terug of mijn artikelen die ik besteld heb.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.