Klacht Cosmagiq.com: Ik voel me opgelicht

Klachtnummer
# 448207
Gebruiker
Voelmeopgelicht
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Heb bestelling gedaan op 07-04-2020 tot op heden nog niets ontvangen op email reageren ze niet meer telefoon niet beschikbaar

Gewenste oplossing

Ik wil graag mijn bestelling of mijn geld terug maar ik krijg geen contact met hun misschien kunnen jullie mij helpen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cosmagiq.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Cosmagiq
    Datum
    Beste G.J Scherpenzeel,

    Ik zie in ons systeem dat u heeft besteld op 07-04-2020.
    Echter zie ik ook dat u op 16-04-2020 een "chargeback" heeft aangevraagd via Paypal.
    Paypal heeft uw "chargeback" goedgekeurd op 06-05-2020. Dit betekend dat u via Paypal uw geld heeft terug gekregen. Doordat u uw geld heeft terug gekregen is uw bestelling automatisch geannuleerd en heeft u deze niet ontvangen.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Mocht u nog vragen hebben stelt u ze dan gerust.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Elysa
    COSMAGIQ
  2. Auteur
    Voelmeopgelicht
    Datum
    Vind het mooi dat er gezocht word dat ik mijn geld terug heb gekregen tot vandaag nog niks ontvangen en op email word niet gereageerd vind het een goeie communicatie op deze manier

Ook een klacht indienen over Cosmagiq.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen