Wij vinden dat Cosmagiq.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Cosmagiq.com: Ik voel mij opgelicht hoe dit nog steeds kan voorkomen.
Details
Klacht
Ik heb op 13 maart 2022 3 potten gezichtscreme besteld en betaald met een bedrag van € 54,29. en op heden nog niets ontvangen.Intussen 15x gebeld waarvan 3x hem persoonlijk heb gesproken en mij elke keer beloofd om het alsnog te sturen.
Vorige bestellingen altijd ontvangen maar helaas nu niet meer.
Gewenste oplossing
Alsnog de bestelling te krijgen of anders het bedrag van € 54,29 terug te routeneren.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.