Klacht Cosmagiq.com: Ik voel mij opgelicht hoe dit nog steeds kan voorkomen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 623405
Gebruiker
Jannie
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 13 maart 2022 3 potten gezichtscreme besteld en betaald met een bedrag van € 54,29. en op heden nog niets ontvangen.
Intussen 15x gebeld waarvan 3x hem persoonlijk heb gesproken en mij elke keer beloofd om het alsnog te sturen.
Vorige bestellingen altijd ontvangen maar helaas nu niet meer.

Gewenste oplossing

Alsnog de bestelling te krijgen of anders het bedrag van € 54,29 terug te routeneren.
Geboden oplossing
Cosmagiq voelt zich sterk om niet te reageren. Hoopt dat hij ermee kan leven om mensen op te lichten en op een makkelijke manier zijn leven te verrijken. Jouw leven is nog lang, je bent nog jong, maar je leven is nog niet zeker.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cosmagiq.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Jannie
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Jannie
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Cosmagiq.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen