Klacht Cosmagiq.com: Klarna stuurd incasso terwijl Cosmagiq het bestelde niet geleverd heeft en geen website meer heeft

Klachtnummer
# 608388
Gebruiker
Indigo
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 20-03-2022 1x anti rimpel en wallen creme + een serum besteld..
Tot op heden niets ontvangen en de website bestaat niet meer.
Ik heb Klarna een bericht gestuurd dat ik niets ontvangen heb van Cosmagiq , maar hun kunnen pas iets doen na contact van mij met het bedrijf . Dat is dus niet mogelijk . Nu heb ik wel een incasso ( brief ) ontvangen met een boete van E 40,- die ik voor 20-07-2022 ( overmorgen ) betaald moet hebben.
Ik moet nu dus E 74,35 betalen voor een product welke nooit ontvangen is.

Gewenste oplossing

Graag aan Klarna en of incasso duidelijk maken dat Cosmagiq niet ( meer )bestaat en de rekening annuleerd. Ik hoef toch niet te betalen voor een product wat nooit ontvangen is ? Contact met Cosmagiq is onmogelijk , wat Klarna wel wilt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cosmagiq.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cosmagiq.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen