Klacht Cosmedical Skincare: nabestelling waar ik niet om gevraagt heb,word gewoon opgestuurd en automatis een rekening van opgestuurd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 130249
Gebruiker
boze klant
Datum
1 reactie

Details

De klacht

was beloofd mijn geld terug te storten,als ik de klacht van de site af zou halen,heb ik gedaan,,maar nog geen euro terug gezien...

De oplossing

was 1 afspraak gemaakt dat skincare 3x 59,95 terug zou storten als ik de klacht van de site af zou halen,telefonisch benaderd door skincare,heb dat gelijk de zelfde dad verwijderd,..maar nog geen euro terug gezien...halen gewoon weer geld van mijn rekening..waardoor ik in de problemen kom...help boze klant.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cosmedical Skincare hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    boze klant
    Datum
    zit nog op mijn geld te wachten,....na telefonische afspraak voor de 2 de maal!!!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
boze klant
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Cosmedical Skincare?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen