Klacht Cosmeticadeals.nl: verkeerde levering en betaald, maar niet ontvangen

Klachtnummer
# 17743
Gebruiker
Meykie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij cosmetica deals 2 bestellingen gedaan en beide zijn verkeerd gegaan.
Eerste bestelling had ik snel in huis maar de onderdelen van het pakket klopten niet met de beschrijving, hier heb ik achteraan gebeld en ze zouden hier vervangende producten voor versturen, dit is nooit gekomen, er werd wel een verzend wijziging aangebracht maar nooit uitgevoerd. Hier heb ik 2 keer achteraan gemaild via hun eigen site. Uiteindelijk ineens uit het niets het bedrag terug gestort gekregen zonder enkel woord van uitleg.
2e bestelling was op 19-11-12 en zou op de 22 verstuurd zijn, maar tot op heden niets van vernomen. er staat ook geen track en trace nummer bij ook al betaal je wel 6 euro voor een ligt brievenbuspost pakje !!! Hier heb ik ondertussen al 2 keer achteraan gemaild, maar geen reactie gehad van hen. Zeer ontevreden en ik zal nooit meer bij ze bestellen en ik zal ze lastig blijven vallen tot het is opgelost. Ik raad iedereen af hier ooit nog te bestellen.

De oplossing

geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cosmeticadeals.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?