Klacht Cosmo Hairstyling.: Niet correct behandeld.

sad Niet opgelost
Nurcak

Goedemiddag,
Ik ben twee weken terug de Cosmo in Alkmaar binnengelopen om te vragen naar de actie basiskleur, kleureffect en blow out voor €99. Met het laten zien van een plaatje en mijn eigen haar was dit prima te doen en kon ik volgens de kapper die mij te woord stond een afspraak makeb.
Dit heb ik gister gedaan en tot mijn verbazing belt de medewerker mij na vijf minuten terug en geeft aan dat de actie geen balayage omvat alleen highlights.
Dit is vreemd want op de site van Cosmo staat duidelijk dat een kleureffect ombre, balayage of highlights kan zijn.
De medewerker gaf aan dat ik voor voor die actieprijs maar 14 folies highlights kon laten zetten. Ik ben teleurgesteld en heb de afspraak geannuleerd. Maar echt begrijpen doe ik het niet. Kunt u mij hier uitleg over geven?
Groet,
N. Cakir

Ik hoop dat het een misverstand is en ik door Cosmo gebeld wordt om het goed te maken.

Nurcak
Er is geen oplossing aangeboden. Er is aangegeven dat de informatie over de actie niet duidelijk is en de manager begreep dat dit misleidend was. Hij zou het doorgeven richting het hoofdkantoor maar ik als klant heb daar niet veel aan. Beetje jammer.

Ook een klacht indienen over Cosmo Hairstyling.?