Klacht Cosmo Hairstyling.: Niet correct behandeld.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 327905
Gebruiker
Nurcak
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goedemiddag,
Ik ben twee weken terug de Cosmo in Alkmaar binnengelopen om te vragen naar de actie basiskleur, kleureffect en blow out voor €99. Met het laten zien van een plaatje en mijn eigen haar was dit prima te doen en kon ik volgens de kapper die mij te woord stond een afspraak makeb.
Dit heb ik gister gedaan en tot mijn verbazing belt de medewerker mij na vijf minuten terug en geeft aan dat de actie geen balayage omvat alleen highlights.
Dit is vreemd want op de site van Cosmo staat duidelijk dat een kleureffect ombre, balayage of highlights kan zijn.
De medewerker gaf aan dat ik voor voor die actieprijs maar 14 folies highlights kon laten zetten. Ik ben teleurgesteld en heb de afspraak geannuleerd. Maar echt begrijpen doe ik het niet. Kunt u mij hier uitleg over geven?
Groet,
N. Cakir

De oplossing

Ik hoop dat het een misverstand is en ik door Cosmo gebeld wordt om het goed te maken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nurcak
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing aangeboden. Er is aangegeven dat de informatie over de actie niet duidelijk is en de manager begreep dat dit misleidend was. Hij zou het doorgeven richting het hoofdkantoor maar ik als klant heb daar niet veel aan. Beetje jammer.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Cosmo Hairstyling.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen