Opgelost door Courlux International SA: Aanmaning nadat desbetreffende bedrag is voldaan.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 45507
Gebruiker
Gm
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Na een bestelling van scheermesjes van courlux /flexifront. De gevraagde Verzendskosten voldaan. 4 maanden later ontving ik een aanmaning van wel 30 eur.
De betreffende factuur zou niet betaald zijn.

Heb zo wel de incassobureau als courlux zelf de betaal bewijzen per e-mail "klanten@klantendienst.com"als per post verstuurd. En nog steeds geen reactie ontvangen.

Gewenste oplossing

Dat de aanmaning word terug gedraaid en eventuele lidmaatschap word opgezegd .

Overigens heb ik al de lidmaatschap opgezegd.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Courlux International SA
    Datum
    Geachte meneer,Uw lidmaatschap is opgezegd. Er is contact met incasso geweest. U heeft inderdaad op tijd betaald. Met vriendelijke groet Lisa van de Berg
    Courlux Klantenservice
  2. Auteur
    Gm
    Datum
    Bedankt voor de snelle behandeling vd klacht

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Courlux International SA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen