Klacht Courlux International SA: bijna 100euro voor 1 scheermesje??!!

Aniekpeeten

Ik heb afgelopen zomer 2 scheermesjes besteld op Estelle.
Naar mijn idee was dit geheel gratis, maar kwam er al achter later toen ik het pakketje had ontvangen ( met maar 1 scheermesje!! ) dat er verzendkosten bij zou komen..
Oke kan gebeuren, die had ik zeker willen betalen maar omdat ik geopereerd ben ben ik dat helemaal vergeten.. ( kan iedereen wel eens gebeuren toch? )

Vervolgens nooit meer iets over gehoord, en ook niet meer bij na gedacht.. Blijkbaar wel mails gekregen maar die heb ik onbewust gelijk verwijderd omdat ik dacht dat dit ' reclame ' was.

Nu heb ik 2 brieven ontvangen van Alektum dat ik 2 keer het bedrag : € 43,92euro moet betalen, 2 keer omdat ik er 2 besteld had ( Maar wel maar 1 ontvangen!! )

De verzendkosten van 2 scheermesjes wil ik best betalen, maar ik vind bijna 100euro wel erg veel voor zon miscommunicatie..
Hoop dat jullie hier een redelijke oplossing voor kunnen vinden.

Anders weet ik dus zowiezo dat ik daar nooit mier iets ga bestellen!!!

Ik ben bereid om twee keer de verzendkosten alsnog te betalen, ( ook al heb ik er maar 1 ontvangen )..

dus dan zou dat denk k iets van 10 of 15euro zijn?

omdat ik wat ik al eerder zei verder geen post of rekeningen heb ontvangen, weet ik de begin bedragen enzo niet.

Courlux International SA
    Geachte heer,Wij snappen dat dit heel vervelend is hoe het is gelopen. Alleen staat er op de website aangegeven dat u een proefpakketje besteld (dat is inderdaad 1 houder en 2 scheermesjes, daarom is het ook een proefpakketje).
    In de voorwaarden waar u een vinkje in heeft gezet dat u er akkoord mee bent gegaan, staat vermeld dat er wel 3,90 verzend- en administratiekosten gerekend worden.
    Toen de betaling uitbleef hebben wij een herinneringsmail gestuurd en een maand daarna weer een herinnering per post. Wij hebben nooit een reactie van u gehad.
    U dacht misschien dat het reclame was, maar dit was dus wel degelijk belangrijke post. Na 3 maanden is het naar Alektum gegaan en zij handelen het nu verder af. Wij doen er niets meer aan. Met vriendedlijke groet,Courlux Klantenservice

Ook een klacht indienen over Courlux International SA?