Klacht Courlux International SA: nooit iets besteld, nooit contact gehad, wel een aanmaning ?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 45185
Gebruiker
hjg
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Krijg op mijn mail een aanmaning, op iets wat nooit besteld is, laat staan ontvangen.
Scheermesjes worden door mij in de winkel gekocht. Totaal onbekend met deze firma Courlux international. Geen idee hoe men mij hierin gevonden heeft, laat staan dat ik er gebruik van wil.
Moge duidelijk zijn dat ik geenzins van plan iets te betalen voor iets waar ik niets van weet. Ik kan begrijpen dat er iets misgaat in een administratie, maar verwacht dan ook dat dit middels deze melding ook ongedaan wordt gemaakt.
Gaarne een reactie, en melding dat dit ongedaan gemaakt is.
M. Grevinga

De oplossing

Graag dit gehele verhaal terugdraaien, als iets niet besteld of geleverd is hoeft er ook niet betaald te worden.
Goederen worden door mij niet besteld en betaald via internet.
Daarbij word mijn privemail gebruikt met een andere naam.

2 reacties

  1. Auteur
    Courlux International SA
    Datum
    Geachte meneer,Bij ons is er wel een bestelling binnengkomen. Deze is hoogstwaarschijnlik gedaan op gratis.nl. Via dit emailadres m.grevinga@live.nl is dit in gang gezet. Wij hadden graag gezien dat u eerder contact met ons had opgenomen, na de eerste herinnering of 2e herinnering. (per post). Nu is het bedrag inmiddels naar incasso (sinds 18-12-2013). U zult het verder met alektum af moeten handelen.Met vriendelijke groet,Lisa van de Berg
    Courlux Klantenservice
  2. Auteur
    hjg
    Datum
    Lees mijn klacht en uw reactie nog eens goed !
    Aangevoerde 'redenen' zijn niet duidelijk. Nooit iets besteld. ,nooit iets gehad. Uw incasso bureau is op de hoogte, was overigens de de eerste en enigste die wat stuurde.
    Graag reactie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hjg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Courlux International SA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen