Klacht Courlux International SA: Onterechte factuur Courlux International

J Bron

Ik heb nooit producten van Courlux International besteld of ontvangen. Nu krijg ik aanmaningen dat ik €54,03 (25-10-2012), €54,06 (20-11-2012), €54,13 (22-1-2013), €54,31 (27-6-2013). Op 27-6-2013 heb ik tevens een factuur van €61,03 binnen gekregen.

Ik wil graag weten om wat voor bestellingen/ producten het gaat. Ook wil ik dat de openstaande schuld wordt kwijtgescholden.

Courlux International SA
    Geachte meneer,U heeft nooit eerder contact met ons gezocht over dat u niets ontvangen heeft of besteld. Wij wisten niets. Nu is het bedrag inmiddels naar incasso. Wij verwijzen u dan ook doior naar alektum.MNet vriendelijke groet,Lisa van de BergCourlux Klantenservice
    Courlux International SA
    Geachte meneer, U heeft nooit eerder contact met ons gezocht over dat u niets ontvangen heeft of besteld. Wij wisten niets. Nu is het bedrag inmiddels naar incasso. Wij verwijzen u dan ook doior naar alektum. MNet vriendelijke groet, Lisa van de Berg

Ook een klacht indienen over Courlux International SA?