Klacht Courlux International SA: zgn. abonnement afgesloten, nu incasso op op mijn dak!

Esther

enige tijd geleden ontving ik een scheermesje. Dit betrof een gratis proefpakket. Nu, enkele maanden later, heb ik incassobureau Alektum op mijn dak omdat ik rekeningen niet betaald zou hebben. Het proefpakket was gratis, de daaropvolgende correspondentie heb ik niet ontvangen, een abonnement is nooit afgesloten en de nalevevering van mesjes heb ik nooit gezien. Kortom, pure oplichterij, ik ben dan ook geenszins van plan te betalen.

Courlux International SA
    Geachte heer/mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht.Ik zie dat u uw bericht vorig jaar om deze tijd al geplaatst had, maar onze organisatie is pas onlangs op deze site gewezen.U heeft verder geen naw-gegevens ingevuld waardoor wij u niet terug kunnen vinden in ons systeem.Mocht u klacht nog niet verholpen zijn, dan verzoek ik u vriendelijk om rechtstreeks met onze organisatie contact op te nemen. Dit kan telefonisch via 0900-4564564 of via e-mail op klanten@klantendienst.com.Met vriendelijke groet,Saskia
    Courlux Klantenservice

Ook een klacht indienen over Courlux International SA?