Klacht Coutique: Er is een verkeerd product geleverd en ik moet groot bedrag betalen voor retour

Klachtnummer
# 483177
Gebruiker
lentegroen2222
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een linnenjurk besteld via advertentie op facebook. Ze leveren na 7 weken de verkeerde en ik moet jurk van €39,99 terug sturen Post nl adviseert mij dit via een barcode te doen, dat kost € 11,- Maar het bedrijf zegt dat ik dit met track en trace had moeten doen, kosten € 29,30. Ze zeggen nu dat ze mij niet terug betalen omdat ze niet weten of de jurk in China is aangekomen. Hun advertentie is heel misleidend . Je hebt bij aankoop niet in de gaten dat retourneren zoveel geld kost en zij leveren hele andere goederen dan waar mee ze adverteren.

De oplossing

Ik wil dat ze het door mij teruggestuurde artikel vergoeden ik heb een bewijs dat ik het heb teruggestuurd. Ik heb al veel met hun gemaild maar ze zeggen dat ze niets voor mij doen omdat ik niet met track en trace de jurk heb terug gestuurd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Coutique hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Coutique?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen