Klacht Coutique: Er is een verkeerd product geleverd en ik moet groot bedrag betalen voor retour

lentegroen2222

Een linnenjurk besteld via advertentie op facebook. Ze leveren na 7 weken de verkeerde en ik moet jurk van €39,99 terug sturen Post nl adviseert mij dit via een barcode te doen, dat kost € 11,- Maar het bedrijf zegt dat ik dit met track en trace had moeten doen, kosten € 29,30. Ze zeggen nu dat ze mij niet terug betalen omdat ze niet weten of de jurk in China is aangekomen. Hun advertentie is heel misleidend . Je hebt bij aankoop niet in de gaten dat retourneren zoveel geld kost en zij leveren hele andere goederen dan waar mee ze adverteren.

Ik wil dat ze het door mij teruggestuurde artikel vergoeden ik heb een bewijs dat ik het heb teruggestuurd. Ik heb al veel met hun gemaild maar ze zeggen dat ze niets voor mij doen omdat ik niet met track en trace de jurk heb terug gestuurd.

Wij vinden dat Coutique hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Coutique?