Klacht Cowboysbelt.com: Blauwe cowboybags laptoptas rits meerdere plaatsen stuk

Straffe

Goedemiddag,
Ik heb voor mijn verjaardag een prachtige blauw-leren Cowboybags laptoptas gekregen en nu is binnen enkele weken de rits op meerdere plaatsen uitgescheurd. De rits loopt nog steeds prima, alleen zitten er dus scheuren net naast de ijzeren blokjes die in elkaar haken. Ik ben juist heel terughoudend geweest met het te vol stoppen van de compartimenten en desondanks dus scheuren op meerdere plaatsen.
De tas is online aangeschaft en de webshop verwijst naar Cowboysbelt. Ik heb intussen ook al overleg gehad met een kleding- en schoenreparateur en die geeft eerlijk aan dat er een nieuwe rits in moet en je dus te allen tijde de gaatjes blijft zien van het oorspronkelijke stikwerk, naast mogelijk kleurverschillen tussen rits en tas. Dat vind ik eeuwig zonde, zeker voor zo'n duur cadeau.

Ik wil zeker geen geld terug, daar dit een speciaal cadeau was voor mijn verjaardag. Een gehavende of provisorisch gerepareerde tas is echter ook niet de oplossing. Ik zou dolgraag een nieuwe tas ontvangen als blijvende herinnering aan een bijzonder verjaardag.

Cowboysbelt.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Cowboysbelt.com?