Klacht Cowboysbelt.com: Geen reactie van cowboysbelt op klacht vervaalde tas

Klachtnummer
# 75184
Gebruiker
Hilde
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Twee jaar gelen koop ik een tas van Cowboysbelt. De tas vervaalt en vlekt binnen enkele weken. Ik maak contact met de klantenservice van Cowboysbelt en ik volg hun instructie de tas naar hen op te sturen. Ze zeggen toe voor een passende oplossing te zorgen. Daarna hoor ik niets meer van ze. Ik mail bij herhaling met de klantenservice maar ze geven geen antwoord.
Ik voel me zeer klantonvriendelijk behandeld

Gewenste oplossing

Geld terug of nieuwe tas met kleurechtheid

1 reactie

  1. Auteur
    Cowboysbelt.com
    Datum
    Goedemorgen Hilde,

    Allereerst mijn excuses voor deze late reactie. Wij hadden niet begrepen dat u de klacht hier aangemeld had.

    Graag verneem ik van u hoe het nu met deze klacht staat. Is dit reeds opgelost?? Of wacht u nog op antwoord van ons.
    Ik wil het graag op een passende manier voor u oplossen.

    Met vriendelijke groet,

    Manja Nieuwland
    Cowboysbelt BV
    info@cowboysbelt.com

Ook een klacht indienen over Cowboysbelt.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen