Klacht Cowboysbelt.com: Hengsel cowboy bag al na 3 1/2 maand kapot!

Mevrouw

Ik heb ongeveer 3 maanden geleden tijdens een weekendje weg een cowboybag ge kocht bij the little green bag in Delft. Vorige week pakte ik de tas en brak het hengsel af. De tas viel op de grond en alle onderdelen van de clip van het hengsel ook. Ik zocht alle onderdelen bij elkaar en dacht zo de tas weer te maken.Dacht dat ik kleine schroefje gewoon kon vastdraaien. Maar helaas iedere keer als ik tas weer op pak valt het hengsel eraf!!!! Ik kan de tas niet meer gebruiken. Ik kan niet eventjes naar de winkel in Delft teruggaan met mijn tas. Hoe kan dit worden opgelost?

Nieuw hengsel voor de tas.

Cowboysbelt.com
    Goedemorgen Miriam,

Allereerst mijn excuses voor deze late reactie. Wij hadden niet begrepen dat de klacht hier aangemeld was.

Als het probleem nog niet opgelost is, wil ik u voorstellen om de band naar ons op te sturen. Wij zullen er dan nieuwe haken aanzetten, zodat u de tas weer normaal kan gebruiken. Helaas hebben wij geen losse banden van deze tassen.

Manja Nieuwland
    Cowboysbelt BV
    Schurenbergweg 6
    1105 AR Amsterdam
    tel: 020-2292784
    info@cowboysbelt.com

Ook een klacht indienen over Cowboysbelt.com?