Klacht Cowboysbelt.com: Hengsel en rits stuk binnen 2 jaar tijd

Tessabergman

Ik heb 2 jaar geleden een cowboybag gekocht. Ik heb bewust gekozen voor een tas welke wat duurder was omdat ik er vanuit ging dat de kwaliteit dan ook beter zou zijn. Niet dus!! Al snel ging de stof rond de rits stuk waardoor de rits nu moeilijk dichtgaat. Vervolgens liep ik door de stad met de tas om mijn schouder en breekt er een stuk staal af waardoor de grote band niet meer gebruikt kan worden. Ik baal hier ontzettend van! Ik heb niks geks gedaan met de tas en gewoon gebruikt om naar mijn werk te gaan. Verder heeft de tas niet hoeven lijden door zware boeken of dergelijke.

Ik zou het erg prettig vinden als ik mijn tas kan opsturen naar de fabrikant van cowboysbag en dat mijn tas gemaakt kan worden of dat er naar een andere oplossing kan worden gekeken!

Cowboysbelt.com
    Goedemorgen Tessa,

Allereerst mijn excuses voor onze late reactie. Wij hadden niet begrepen dat de klacht hier was aangemeld.

Graag verneem ik van u of de tas nog steeds mankementen vertoond. Ik wil dan in overleg met u een passende oplossing vinden.

Manja Nieuwland
    Cowboysbelt BV
    info@cowboysbelt.com

Ook een klacht indienen over Cowboysbelt.com?